.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی مرکز دفاع سایبری در مازندران
معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور از تاسیس مرکز دفاع سایبری در مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، محسن ساسانی در همایش پدافند غیرعامل در سالن همایش هلال احمر اظهار داشت: با تاسیس این مرکز می توان اقدامات پیشگیرانه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و اقتصادی را آموزش داد.

وی افزود: پدافندغیرعامل مجموعه ای از اقدامات غیرمصلحانه بوده که موجب کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی، ارتقای پایداری ملی، تسهیل مدیریت بحران و شریان حیاتی در مقابل تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن می شود.   ساسانی با بیان اینکه کشور در معرض جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و ناتوی فرهنگی قرار دارد افزود: باید با آگاهی و بصیریت و با آموزشهای کامل به نیروی انسانی آمادگی لازم را در برابر نقشه های دشمن دهیم.   وی با بیان اینکه دشمن فعالیتهای خود را در حوزه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی سازماندهی کرده است افزود: تمام دستگاهها با ساز و کارهای مشخص و برنامه ریزیهای هوشمندانه و مدبرانه فعالیتهای دشمن را پیش بینی و ساماندهی سازند.
ساسانی گفت: پیش بینی نقشه های دشمن، مراقبتهای ویژه از سرمایه انسانی، پیش بینی فعالیتهای اقتصادی، فرهنگی با عملکرد هوشمندانه کشور را از گزند دشمنان در امان خواهد گذاشت.   معاون پدافند غیرعامل کشور افزود: ابزار اصلی دشمن ناکارآمدی حکومت در سطح کلان و زیرساختهای اقتصادی و نظامی است.   ساسانی افزود: دفاع برای مقابله و دفع تهدید، تغییر در ماهیت تهدیدات موجب تغییر در روش تدافعی، پیچیدگی محیط و فناوری و تجربیات کشورهایی که درگیر جنگ نرم هستند ازجمله اهداف پدافند غیرعامل است. 
 

استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.